Hantera museets säkerhet enkelt från en portal

Hur ser säkerheten ut på företaget? Har larmanordningar inventerats?

Exempel på byggnader med god säkerhet och larmhantering är museerna. Här vistas många människor och det finns ofta saker av höga värden.

Effektivisera processerna

Det finns flera system och plattformar på marknaden för museum och företag som vill ta ett helhetsgrepp. Målet är att enkelt hantera säkerheten genom effektivt upplagd administration. Ett bra exempel på en interaktiv plattform, eller kundportal, är SecureStat HQ™ som fungerar oavsett var användaren befinner sig. Kundportalen kan hantera behörigheterna, servicefunktioner, larm och användarrapporter snabbt och smidigt. Man kan även se ringlistor och kontaktpersoner.

SecureStat HQ™

Smartare och snabbare! Av de portaler och system som finns på marknaden är SecureStat HQ™ en av de bästa. Museum och andra företag kan man välja olika nivåer som bas, advanced och premium. De hanterar alla säkerhet på sin valda nivå – men oavsett nivå har man samma överblick över alla processer i portalen. De kan synkas med varandra och man får god kontroll.

Realtidsnotiser

SecureStat HQ™-portalen visar larm och skeenden i realtid och kan dessutom ta emot information och push-meddelanden. Man sparar också tid genom att ha all sin data webbaserad, där man kan komma åt den oavsett var man befinner sig geografiskt. Styrkan i systemet är förstås också att man lika tryggt kan sköta den var man än befinner sig. Om något händer kan du få hjälp att se vad som händer om du inte är på plats.

SecureStat HQ™ är både enkelt och effektivt för både små och stora företag – det bör definitivt ingå om du tänkt investera i teknik.

Relaterade inlägg